Szóval... nagyon furán fog kijönni ez a dolog, hiszen tudom én, hogy mekkora királyság minden, ami ezzel a filmmel kapcsolatos. Darren Aronofsky, mint kultfilmgyártó, Mickey Rourke, mint óriás színészóriás, szobrocska-várományok, és az anyázás az Akadémiának, hogy miért nem kapott valamit szegény. Na de most kivételesen a fejesekkel értek egyet.

Úgy ültem neki A pankrátornak, hogy itt az ideje, hogy ismét lássak egy igazi drámát. Egy olyat, ami megindít, elgondolkodtat, megdöbbent. És valahogy még mindig szeretnék drámát nézni. Ergo valamit nem kaptam meg. És ez a jó abban, hogy egy szubjektív blogról van szó, meg arról, hogy én csak egy szaros kis gitáros vagyok, hiszen lehet, hogy ez egy olyan film, amit pusztán én nem tudok értékelni. És lehet, hogy tényleg nem vagyok jó esztéta.

Sokat nem is tudok írni róla. Mickey Rourke teljesítménye valami elképesztő. Hihetetlenül beleéli magát a szerepbe, tökéletesen ad el egy abszurd karaktert... a nagy darab izompacsirta tele érzelmekkel. Hú, de mintha már láttam volna ilyet. Na igen, de Rourke tényleg jó színész, és a film minősége sem rajta múlik. Azaz de. Jobb lesz tőle, üde színfolt, amit méltán nevezhetünk az év egyik legjobb alakításának. Csakhát milyen a karakter? És milyen az egész történet? Bizony, tömeg. Bocsi mindenkitől, de engem nem hat meg a dokumentarista jellege, a másmilyen szemszögből való bemutatása ennek a szakmának, ha maga a karakter egy "nem átlagos, de mégis az" életúttal bír... elvált, elhagyott lány, szívroham, visszavonulás, de mégsem tud mást csinálni. Ez Rocky idején még új volt, és még ha el is hiszem (mivel elhiszem), hogy nem azt másolja ez a film, akkor sem köt le, akkor sem fogom még egyszer megnézni.

Fura, nem szeretek filmeket így nem szeretni, pláne olyanokat, amikről tudom, hogy szeretnem kéne. De az elvárás nagy úr, és egyetlen pazar teljesítmény nem elég mindarra, hogy valami tényleg kiemelkedő legyen.

5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://quervo.blog.hu/api/trackback/id/tr281815238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása