quervo 2009.06.14. 10:27

Expozíció

Filmszerető vagyok, nem szakértő. Bár nem tudom, mi alapján lehet a filmeket szakérteni, hiszen többféleképp értelmezhetjük azt, hogy mi alapján lesz jó, vagy sikeres egy film. Nekem is vannak kedvenceim, és jobbára olyanokat nézek meg, amelyek minimálisan érdekelnek.

Nincsenek előítéleteim. Itt aztán el lehet kezdeni bogarászni az ok-okozati viszonyt, hogy azért nincsenek előítéleteim, mert teszem azt, én szeretem a magyar szinkront, vagy azért szeretem a magyar szinkront, mert nincsenek előítéleteim. Persze a szinkron csak egy dolog. De ezzel el is árultam egy nagy titkot. Érdekes, hogy azok, akik kritizálni szokták a filmeket, szinte mind megemlítik, hogy "bűn szinkronnal nézni, aki így tesz, azt le kell fejezni!" Pedig be kell látni, hogy elképesztő munka van benne, és a magyar szinkron nemcsak a 90-es évek elejéig volt jó, ahogy sokan tartják. Majd egyszer biztos fogok erről is írni egy teljes bejegyzést.

Nálam mitől lesz egy film jó? Mi alapján fogok értékelni? Elsősorban lesz egy elvárásom, attól függően, hogy a műfajhoz mit firkantanak oda. Egy sci-fitől sci-fi elemeket várok, egy drámától gondolkodást, egy krimitől csavart, stb. Fontosak a színészek, de még mennyire! Fontos a történet, a látvány, a zene... de majd meglátjátok. Többet nem is beszélek, szerintem jöhet az első konkrét kritikám

A bejegyzés trackback címe:

https://quervo.blog.hu/api/trackback/id/tr861183906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása